Jdi na obsah Jdi na menu
 


                                                  Cestujcí

V první třídě bylo 324 cestujících, ve druhé 285 a třetí třídou cestovalo 708 pasažérů. To znamenalo, že ubytovací prostory I. třídy byly obsazeny ze 45% své kapacity, kabiny II. třídy ze 40% a III. třída ze 70%. Zámožní Britové dávali přednost lodím Cunardovy společnosti a nedali se na první plavbu na Titaniku nalákat. V první třídě proto převažovali Američané. Druhá třída byla obsazena většinou Anglosasy a mezi cestujícími třetí třídy byli Arménci, Italové, Syřané, Číňané, Rusové, Skandinávci, Holanďané a Irové.Obrazek                

major Archibald Butt
Vojenský poradce presidenta Tafta.

Obrazek

Francis D. Millet
Malíř

Obrazek

Archibald Gracie
Historik, autor knihy o americko občanské válce, vracející se do Washingtonu s novými poznatky o válce v  roce 1812, které získal při průzkumu v Anglii.

Obrazek

plukovník J. J. Astor s manželkou

Nejbohatší pasažér. Studoval v Harvardu a živě se zajímal o strojírenství, což se odráželo i v jeho vášni pro automobily. Astor však také vynalezl brzdu pro jízdní kola. Zkoušel nový druh lodní turbíny a vzdal se nároků na udělení patentu. Napsal dokonce román, který byl považován za jedno z prvních děl science fiction. Ve španělsko-americké válce postavil a financoval vlastní jednotku a účastnil se na Kubě jedné z rozhodujících bitev. Tak získal hodnost plukovníka



 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář